Toimintamme

Järjestämme joka toisen viikon sunnuntaina, Olkkari-illan, klo 17. Ilta koostuu musiikista, Raamatun opetuksesta ja yhdessä olosta. Joka toisen viikon keskiviikkona, evankeliumin ja todistusten ilta klo 18. Tilaisuuksien jälkeen on kahvitarjoilu, jossa vapaaehtoinen maksu Olkkarin työn tukemiseksi.

Olemme valmiina kohtaamaan, keskustelemaan ja jakamaan arkea kanssasi – tule rohkeasti peremmälle!

HYVÄLLÄ SYDÄMELLÄ -HANKE

Olemme mukana Hyvällä sydämellä hankkeessa, joka on suunnattu pääasiassa työttömille vähävaraisille ja heidän perheilleen.

Hanke kattaa koko Suomen, ja sen käytännön toteuttajina on yli 100 helluntaiseurakuntaa ja kolme järjestöä.

Tukea annetaan aineellisena apuna sekä ohjaamalla avuntarvitsija oikeanlaisen avun piiriin.

Toiminnan lähtökohtana on avuntarvitsijan henkilökohtainen kohtaaminen ja hänen avuntarpeensa.

Hankevastaava: Tarja Mantsinen

tarjamantsinen@hotmail.com

Kuukausiohjelman löydät kalenteristamme  + somesta.

Olkkarin Tiimi

Kuvassa osa Katukirkko Olkkarin tiimistä.